.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منتخبان خانه مطبوعات مازندران :+ طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
اعمال فشار ، جوسازی ناروا و متوسل شدن به مجریان کشوری را نمی پذیریم
شمال نیوز : شش نفر از منتخبان خانه مطبوعات و جمعی از اعضای فعلی هیئت مدیره این خانه نیز با صدور نامه های جداگانه خواستار تجدیدنظر درخصوص حذف یکی از منتخبان و یا برگزاری دوباره انتخابات خانه مطبوعات مازندران شدند ....

شمال نیوز : در پی برگزاری ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات مازندران که به گفته برگزارکنندگان آن یکی از بهترین انتخابات های ادوار این خانه بشمار می رود و مورد تایید هیئت اجرایی قرار گرفته است روز گذشته وزارت ارشاد با صدور نامه ای که بر روی خروجی سایت اداره کل مازندران قرار گرفت ،یکی از منتخبان را حذف نمود .

این اقدام وزارت ارشاد که گفته می شود با فشار یکی از مقامات عالی دولت و دخالت وزیر ارشاد ، توسط معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد صورت پذیرفت از دقایق اولیه رسانه ای شدن با بازتاب گسترده منفی در میان اهالی مطبوعات روبرو شد .

بسیاری از اعضای خانه مطبوعات معتقدند سخنگوی دولت و معاون رئیس جمهور حق دخالت در امور داخلی خانه مطبوعات یک استان را ندارد و با وجود هیئت اجرایی قانونی و مورد وثوق اعضا ، در صورت صحت اصل موضوع ، هر گونه دخالت خصوصا یک سویه و به این شکل را بر نمی تابند .

شنیده ها حکایت از شکایت جمعی از اعضای خانه مطبوعات در دیوان عدالت اداری در این خصوص دارد که شکوائیه مذکور تنظیم گردیده است .

همچنین درخواستی از طرف جمعی از اعضای خانه مطبوعات تنظیم شده است که در آن خواستار برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و تصمیم در این خصوص دارد که گفته می شود از مرز 150 امضا عبور کرده است .

از سویی شش نفر از منتخبان خانه مطبوعات و جمعی از اعضای فعلی هیئت مدیره این خانه نیز با صدور نامه های جداگانه خواستار تجدیدنظر درخصوص حذف یکی از منتخبان و یا برگزاری دوباره انتخابات خانه مطبوعات مازندران شدند .

این نامه ها را بخوانید :

مدیرکل محترم فرهنگ وارشاد اسلامی استان مازندران

باسلام واحترام باعنایت به برگزاری ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات مازندران درتاریخ ۱۲/۱۲/۹۳وتایید شمارش آرا ازسوی هیئت اجرایی واعلام به خانه مطبوعات وآن اداره کل ، متاسفانه پس از گذشت بیش ازدو ماه ازبرگزاری انتخابات به واسطه برخی فعل و انفعالات و اعمال فشار و جوسازی ناروا و متوسل شدن به مجریان کشوری آرا ماخوذه قبلی با تغییرات قابل توجهی درسایت آن اداره کل امروزمشاهده شد.

لذا اعتراض خود را مبنی بر تغییر آرا واقعی از سوی تصمیم سازان وزارت ارشاد اعلام و قاطعانه خواستار احقاق حقوق منتخبین جدید و در غیر این صورت ابطال کل آرا و برگزاری مجدد انتخابات در سریع ترین زمان ممکن را خواستاریم .

تاریخ ۲۸/۲/۹۴

منتخبان ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات مازندران

حسین علیزاده

شیدالله احمدی

حسین قربانی

محمدقلی نژاد

محسن هدایتی

اکبر مقدسی

نامه اعضای فعلی هیئت مدیره خانه مطبوعات :

مدیرکل محترم فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران

باسلام

احتراما با عنایت به اینکه خانه مطبوعات در اسفند ماه ۹۳برگزار شد و همچنان مورد اعتراض جمعی از اصحاب رسانه استان و خبرنگاران و هییت مدیره سابق خانه مطبوعات میباشد و با توجه به اینکه در زمان برگزاری انتخابات اداره کل فرهنگ بدون مدیرکل بود لذا ما جمعی از اعضای هیت مدیره بخشی از اعتراض ها را وارد دانسته وتقاضای برگزاری مجدد انتخابات خانه مطبوعات استان راداریم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 29 ارديبهشت 1394
مگر ارشاد استان و هیئت اجرایی انتخابات را تایید نکرده بودند پس از بازی ها چیه ؟ این آزمون بزرگی برای جاودانی است . ببینیم چقدر قانونمند و طرفدرا حق است و یا تسلیم فشار برخی ها می شود .
باطل کنید 29 ارديبهشت 1394
ما اعضای خانه مطبوعات درخواست ابطال انتخابات را داریم . امضاهای اعضا برای مجمع عمومی فوق العاده از مرز 150 امضا گذشت
دفتر حزب اعتدال و توسعه 29 ارديبهشت 1394
خبر فوق و دخالت دکتر نوبخت صحت ندارد یا خبر را اصلاح فرموده یا بردارید
قطعا در صورت استمرار در درج خبر از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.